Ποιος είναι ο ισχυρότερος σύμμαχος για να χάσουμε την κοιλίτσα μετά τα 50plus;

0
102

Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται από 70% -75% νερό. Παράλληλα για να «τρέξει» η διαδικασία λιποδιάλυσης στον οργανισμό μας, το σώμα μας χρειάζεται …νερό. Οπότε το πόσο καλά ενυδατωμένοι είμαστε, ιδίως μετά τα 50, έχει τεράστια σημασία εάν θέλουμε να διατηρήσουμε τη φόρμα μας ή να χάσουμε την κοιλίτσα και επιτέλους να δούμε το δείκτη της ζυγαριάς να κατεβαίνει! Παράλληλα η σωστή ενυδάτωση εκμηδενίζει την πιθανότητα αφυδάτωσης, μια κατάσταση εξαιρετικά επικίνδυνη, κυρίως για τους ηλικιωμένους που μπερδεύουν την αίσθηση της δίψας με αυτή της …πείνας.

Σύμφωνα με τους ειδικούς της Mayo Clinic ,  όσοι έχουν περάσει τα πρώτα …ήντα έχουν χαμηλότερο όγκο νερού στο σώμα τους με συνέπεια να έχουν υψηλότερο ποσοστό σωματικού λίπους, το οποίο περιέχει λιγότερο νερό από τον άπαχο μυϊκό ιστό.

«Καθώς μεγαλώνουμε, η φυσική αίσθηση δίψας μειώνεται», λέει η Amber Pankonin, διαιτολόγος και ιδιοκτήτρια του Stirlist και συνεχίζει: «Ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι η κακή κατάσταση ενυδάτωσης θα μπορούσε να σχετίζεται με υψηλότερο δείκτη μάζας σώματος. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι οι άνθρωποι συχνά μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα, ή επιλέγουν να ενυδατωθούν με ποτά που περιέχουν θερμίδες, αντί για άλλες επιλογές με λίγες ή χωρίς θερμίδες, όπως το νερό».

Για να παραμείνετε υγιείς και με λιγότερο ποσοστό σωματικού λίπους μετά τα 50, σκεφτείτε τι πίνετε και τι τρώτε, ακολουθώντας οκτώ απλές συνήθειες, όπως μας αναφέρει η Amber Pankonin:

1.Πίνετε τουλάχιστον 1 λίτρο νερού την ημέρα

Αν θέλετε να χάσετε πιο εύκολα κιλά, καλό είναι να  γνωρίζετε ότι το νερό παίζει μεγάλο ρόλο στη διαδικασία διάσπασης του λίπους. Πρέπει να παραμείνετε καλά ενυδατωμένοι, εάν θέλετε να χάσετε μάζα λίπους.

Σχεδόν όλα τα κύρια συστήματα του σώματος εξαρτώνται από το νερό, για να λειτουργήσουν σωστά. Η λιπόλυση (διάσπαση του λίπους) απαιτεί νερό, επομένως η επαρκής ενυδάτωση επηρεάζει σημαντικά τη διαχείριση του βάρους.

Χωρίς την παρουσία νερού, θα ήταν αδύνατο να διασπαστεί και να μειωθεί το λίπος. Ως εκ τούτου, πρέπει να καταναλώνουμε πολλά υγρά, για να υποστηρίξετε έναν υγιή μεταβολισμό και να αποκτήσετε ένα σώμα με μικρότερο ποσοστό λίπους.

Τα πρόσθετα προνόμια της επαρκούς πρόσληψης νερού είναι η βελτίωση του κορεσμού και της πέψης.

2.Επιλέξτε κρύο αντί για ζεστό καφέ

Αν πάτε στην καφετέρια, ένα κρύο ρόφημα καφέ με μικρή ποσότητα γάλακτος έχει περίπου 70 θερμίδες σε σύγκριση με ένα latte βανίλιας που μπορεί να έχει περίπου 400-500 θερμίδες. Αυτό θα μπορούσε να αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου, ειδικά αν πίνετε συχνά καφέδες.

3.Επιλέξτε ροφήματα χωρίς ζάχαρη

Η προσθήκη ζάχαρης αυξάνει το σάκχαρο στο αίμα, σταματά τον μεταβολισμό του λίπους, αυξάνει τις λιγούρες και επηρεάζει αρνητικά τη διάθεση. Εάν δεν μπορείτε να επιτύχετε τον στόχο σας με τουλάχιστον 1 λίτρο νερού/ημέρα, σκεφτείτε να συμπληρώσετε υγρά με άλλα ροφήματα χωρίς ζάχαρη, όπως τσάι από βότανα.

4.Περιορίστε τα αλκοολούχα ποτά

Τα αλκοολούχα ποτά μπορεί συχνά να έχουν περισσότερες θερμίδες από ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι. Το αλκοόλ έχει 7 θερμίδες ανά γραμμάριο, επομένως μπορεί να είναι πολύ εύκολο να καταναλώσετε περισσότερες θερμίδες από ό,τι φαντάζεστε.

5.Πίνετε 2-3 φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα

Το πράσινο τσάι περιέχει τόσο καφεΐνη, όσο και το φλαβονοειδές επιγαλλοκατεχίνη (EGCG), τα οποία βοηθούν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού και πυροδοτούν τη διάσπαση των μορίων λίπους. Μελέτες επιβεβαιώνουν ότι η μέτρια κατανάλωση πράσινου τσαγιού μπορεί να μειώσει την περίμετρο της μέσης, το λίπος στην κοιλιά και το συνολικό ποσοστό λίπους. Εάν δεν είστε λάτρης της κατανάλωσης πράσινου τσαγιού, σκεφτείτε να πάρετε εκχύλισμα πράσινου τσαγιού, ή EGCG σε μορφή κάψουλας.

6.Καλή ενυδάτωση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την σωματική άσκηση

Η σωστή πρόσληψη νερού μπορεί να βοηθήσει να διατηρηθούν οι μύες ενυδατωμένοι και να βοηθήσει στην αποκατάστασή τους μετά την άσκηση. Η κακή ενυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε μυϊκές κράμπες και αδυναμία. Αυτά μπορεί να σας εμποδίσουν να ασκηθείτε ή να κάνουν την εξάσκησή σας εξαιρετικά δύσκολη.

7.Ξεκινήστε κάθε πρωί με 1 κουταλιά της σούπας μηλόξυδο αραιωμένο σε τουλάχιστον 235ml νερό

Το μηλόξυδο περιέχει την ένωση οξικό οξύ, το οποίο έχει βρεθεί σε ερευνητικές μελέτες ότι βελτιώνει τον κορεσμό, τη διαχείριση του σακχάρου στο αίμα και την πέψη (όλα αυτά υποστηρίζουν τις προσπάθειες απώλειας βάρους). Οι ακατέργαστες, βιολογικές επιλογές παρέχουν τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά και οφέλη. Για πρόσθετο όφελος: πιείτε έναν ποτήρι νερό με 1 κουταλιά μηλόξυδο μέσα στην ημέρα.

8.Πίνετε λίγο-λίγο ροφήματα χαμηλών, ή μηδενικών θερμίδων όλη την ημέρα

Τα ποτά χωρίς θερμίδες, όπως το νερό ή τα αρωματισμένα νερά χωρίς θερμίδες, μπορούν να προσφέρουν ενυδάτωση και μπορεί να βοηθήσουν στην μείωση της λαχτάρας για τροφές με πολλές θερμίδες. Το πόσιμο νερό όχι μόνο βοηθά στη βελτίωση της ενυδάτωσης, αλλά μπορεί επίσης να βοηθήσει στην αύξηση της πληρότητας, ειδικά όταν καταναλώνεται πριν, ή με τα γεύματα.

Πηγή: https://www.eatthis.com