Η ταπεινή λαχανίδα που μας χαρίζει μακροζωία.

0
55

Είναι «εξαδέλφη» με το μπρόκολο, το κουνουπίδι και τα λαχανάκια Βρυξελλών. Άρα ανήκει σε μια οικογένεια λαχανικών που φημίζεται για τα ευεργετικά συστατικά τους στον οργανισμό μας. Ωστόσο η λαχανίδα, γιατί περί ης ο λόγος, είναι γνώστη και ως το λαχανικό της  μακροζωίας, καθώς έχει ισχυρές φαρμακευτικές ιδιότητες. Συνήθως τη βράζουμε και τη τρώμε ως σαλάτα η οποία όμως είναι πολύ θρεπτική! Μελέτες, έχουν δείξει ότι κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος η αντιοξειδωτική δραστηριότητα της λαχανίδας, μειώνεται και φθάνει στο επίπεδο του 38%, γι’ αυτό καλό είναι να καταναλώνεται χωρίς να μαγειρευτεί ή τουλάχιστον να είναι επεξεργασμένη σε μικρή ποσότητα.

Παρακάτω θα δύομε 5 οφέλη του λαχανικού της μακροζωίας:

1.Μας ρυθμίζει τη χοληστερόλη

Η τακτική κατανάλωση λαχανίδας, προάγει τη σύνθεση χολικών οξέων στο σώμα, βοηθώντας έτσι στη ρύθμιση των επιπέδων χοληστερόλης.

2.Διατηρεί γερά τα οστά μας

Η λαχανίδα είναι μια πλούσια πηγή ασβεστίου, φωσφόρου και βιταμίνης Κ. Βοηθά στη βελτίωση της οστικής πυκνότητας και μειώνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης και καταγμάτων.

3.Είναι πλούσια σε μέταλλα

Είναι πλούσια σε βασικά μέταλλα όπως το κάλιο και το μαγνήσιο. Το πρώτο βοηθά στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων και διαχειρίζεται την αρτηριακή πίεση, ενώ το δεύτερο βοηθά στην προστασία από τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

4.Κανει καλό για την υγεία των ματιών

Η λαχανίδα βοηθά στη βελτίωση της υγείας των ματιών και στην προστασία των ματιών από τις επιβλαβείς ακτίνες UV. Είναι πλούσια σε καροτενοειδή, συμπεριλαμβανομένης της ζεαξανθίνης και της λουτεΐνης που βοηθούν στη βελτίωση της όρασης.

5.Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Το πράσινο αυτό λαχανικό, είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά όπως βιταμίνη C και βήτα καροτίνη. Αυτά βοηθούν στην εξουδετέρωση της οξειδωτικής βλάβης που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες στο σώμα, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε ασθένειες όπως ο καρκίνος και να επιταχύνουν τη διαδικασία της γήρανσης.