4 tips για νόστιμα γλυκά χωρίς να μας φορτώνουν περιττές θερμίδες!

0
51

Σας αρέσουν τα γλυκά αλλά προσέχετε παράλληλα και τη φυσική σας κατάσταση; Πολύ καλά κάνετε, γιατί τώρα μπορείτε να τα έχετε και τα δυο, ακολουθώντας τέσσερις απλές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ικανοποιήσετε τη γεύση σας χωρίς να «φορτωθείτε» περιττές θερμίδες! Ακολουθώντας μερικά από τα παρακάτω tips  του http://blog.cookoo.gr/tips/ μπορείτε να φτιάξετε γλυκές λιχουδιές με πιο υγιεινό διατροφικό προφίλ σε σχέση με τις παραδοσιακές συνταγές.
1. Προτιμήστε αλεύρι ολικής άλεσης, αντί για λευκό. Αν και οι δύο τύποι αποδίδουν την ίδια περίπου ενέργεια στον οργανισμό μας, το αλεύρι ολικής άλεσης προσδίδει αρκετές ποσότητες βιταμινών (Β και Ε), μετάλλων και ιχνοστοιχείων (σίδηρο, φωσφόρο, ασβέστιο, κάλιο, νάτριο) και φυτικών ινών, χαρακτηριστικό που καθιστά τα τρόφιμα που το περιέχουν πλήρη τροφή. Παράλληλα, προσφέρουν κορεσμό και τονώνουν τον οργανισμό μας.
2. Αντικαταστήστε το ζωικό λίπος (αγελαδινό) με μαλακές
μαργαρίνες φυτικής προέλευσης. Προσδίδουν αντίστοιχο γευστικό και οργανοληπτικό αποτέλεσμα στα γλυκά μας σε σχέση με το βούτυρο, ενώ παράλληλα μας γλιτώνουν από τα «κακά» για την υγεία μας κορεσμένα λιπαρά.
3.Αντικαταστήστε τη λευκή ζάχαρη, ή μέρος αυτής στη συνταγή, με στέβια, ώστε να μειώσετε τις θερμίδες από τη ζάχαρη. Οι γλυκοζίτες στεβιόλης, που αναφέρονται με τον όρο «στέβια», είναι γλυκαντική ύλη φυσικής προέλευσης χωρίς θερμίδες και υδατάνθρακες, με μηδενικό γλυκαιμικό δείκτη και γλυκαιμικό φορτίο. Η χρήση της, επομένως, αντί της ζάχαρης ή άλλων γλυκαντικών (π.χ. φρουκτόζη, μέλι) συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο του βάρους μας.
4. Προσθέστε σταφίδες (ή και άλλα αποξηραμένα φρούτα) και ξηρούς καρπούς στα γλυκά σας. Οι σταφίδες είναι από μόνες τους γλυκές, κάτι που θα σας βοηθήσει να περιορίσετε την ποσότητα της ζάχαρης που χρησιμοποιείτε, ενώ οι ξηροί καρποί δίνουν ενδιαφέρουσα γεύση και ενεργοποιούν τον μεταβολισμό.

Εφαρμόζοντας τα παραπάνω στην πράξη, θα δούμε ότι μπορούμε εύκολα να φτιάξουμε μάφιν κακάο χρησιμοποιώντας για την παρασκευή τους φυτική μαργαρίνη, αλεύρι ολικής άλεσης, κακάο, στέβια, λίγη βανίλια και μπέικιν πάουντερ, ξύσμα και χυμό πορτοκαλιού και λίγη σόδα. Βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει και αυτοσχεδιάστε με τα παραπάνω συστατικά και πολύ εύκολα θα έχετε νόστιμα και ταυτόχρονα θρεπτικά γλυκά!