Ποια τρόφιμα προστατεύουν το φυσικό χρώμα των μαλλιών μας για πολλά χρόνια;

0
95

Το γήρας ου γαρ έρχεται μόνο, όμως τι γίνεται όταν βλέπουμε να γκριζάρουν τα μαλλιά μας πριν την ώρα τους και βλέπουμε στον καθρέπτη ότι έχουμε …άσπρες τρίχες; Ένας έξυπνος τρόπος για να διατηρήσετε το φυσικό χρώμα στα μαλλιά σας, είναι η διατροφή με τρόφιμα που φαίνεται ότι τα προστατεύουν.

Σύμφωνα με τους ειδικούς η βιταμίνη B12, το σελήνιο, ο χαλκός και η βιταμίνη C είναι συστατικά που διατηρών τη παραγωγή μελανίνης που είναι η φυσική πηγή του χρώματος των μαλλιών μας. Ας δούμε παρακάτω που βρίσκουμε όλα αυτά τα συστατικά:

 1.Τροφές που περιέχουν χαλκό

Ο χαλκός είναι απαραίτητος για την παραγωγή μελανίνης -της φυσικής πηγής του χρώματος των μαλλιών. Ως εκ τούτου, η έλλειψη χαλκού μπορεί να προκαλέσει αποχρωματισμό των μαλλιών. Η ημίγλυκη σοκολάτα είναι πλούσια σε χαλκό. Άλλες τροφές πλούσιες σε χαλκό περιλαμβάνουν τις φακές και τα μανιτάρια.

2.Μούρα

Τα μούρα γενικότερα και ιδίως οι φράουλες είναι ένας ευχάριστος τρόπος για να πάρετε μια επιπλέον ώθηση βιταμίνης C. Η βιταμίνη C βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου (που βρίσκεται μέσα στους θύλακες των τριχών) και καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες έχουν συνδεθεί με τη διαδικασία της γήρανσης. Πρόσθετες αντιοξειδωτικές βιταμίνες περιλαμβάνουν τη βιταμίνη Α (πορτοκαλί και κίτρινα φρούτα) και τη βιταμίνη Ε (καρύδια και φασόλια).

 3.Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Επιλέξτε σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά για να πάρετε τη βιταμίνη Β που χρειάζεστε. Το τριχωτό της κεφαλής σας βασίζεται στη βιταμίνη Β-6 και τη βιταμίνη Β-12, για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων που μεταφέρουν οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά μέσω του αίματος στους θύλακες των τριχών. Επίσης, το χρώμα των μαλλιών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις ορμόνες και η βιταμίνη Β-2 είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην παραγωγή ορμονών.

4.Σολομός

Το σελήνιο που βρίσκεται στο σολομό βοηθά στη ρύθμιση της παραγωγής ορμονών που είναι απαραίτητες για υγιή μαλλιά. Αυτό το ιχνοστοιχείο καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και τις εμποδίζει από το να σχηματιστούν εξαρχής.

 5.Αμύγδαλα

Για μία καλή πηγή βιταμίνης Ε και χαλκού επιλέξτε τα αμύγδαλα. Επίσης, έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση αμυγδάλων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της κακής χοληστερόλης (LDL).