Παιδιά τα «ψέματα» τελείωσαν… Ώρα για δίαιτα

0
143

Η αντίστροφη μέτρηση για την σταδιακή έξοδο από την καραντίνα λόγω του κορωνοϊού, έχει ξεκινήσει και στη χώρα μας. Εάν εξακολουθήσουν να φθίνουν τα κρούσματα και μετά την πρώτη εβδομάδα του Μαΐου, τότε δεν αποκλείεται να αρχίσουν να ανοίγουν σιγά-σιγά κάποια καταστήματα, οι εργαζόμενοι να επιστρέφουν σταδιακά στις δουλειές τους και να ξαναπαίρνουμε πίσω τις ζωές μας, βήμα-βήμα. Ήδη τα σχέδια επιστροφής στην …μετά κορωνοϊού καθημερινότητα μας, έχουν αρχίσει να ανακοινώνονται από την κυβέρνηση.

Αυτό σημαίνει, όπως είπε και χθες ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας Σωτήρης Τσιόδρας, ότι διανύουμε μια περίοδο που μπορούμε με τη σωστή διατροφή να αρχίσουμε να χάνουμε κάποια από τα κιλά, που πήραμε τον τελευταίο μήνα, που είμαστε κλεισμένοι στα σπίτια μας.

Τα φρούτα, τα όσπρια, τα ψαριά, το πολύ νερό και τα δημητριακά, λοιπόν, θα μας βοηθήσουν να επιτύχουμε το στόχο μας που δεν είναι άλλος από το να δούμε τη ζυγαριά -που τώρα “αναστενάζει”- να κατεβαίνει!

Γι΄αυτό παιδιά… τα ψέματα τελείωσαν και όποιος θέλει να αδυνατίσει τώρα είναι η κατάλληλη εποχή. Σύμφωνα με τον κ. Τσιόδρα, μπορούμε να θεωρήσουμε αυτή την περίοδο ως μια μοναδική ευκαιρία για να ξεκινήσουμε δίαιτα!

«Θεωρήστε αυτή την περίοδο ως μία μοναδική ευκαιρία, πέραν όλων των άλλων των δυσκολιών που περνάμε, να βελτιώσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες, καθώς θα υπάρχει χρόνος για την προετοιμασία σπιτικών και υγιεινών γευμάτων, καθώς και συγκέντρωση της οικογένειας γύρω από το καθημερινό τραπέζι» τόνισε χθες ο κ. καθηγητής κατά την διάρκεια της τακτικής ενημέρωσης για τη πορεία της πανδημίας στη χώρα μας και συνέχισε επισημαίνοντας:

«Υπάρχει ένας περίφημος εθνικός διατροφικός οδηγός για ενήλικες, ο οποίος βασίζεται στην ελληνική παραδοσιακή διατροφή, η οποία είναι εκδοχή της παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής η οποία μιλάει για πολύ νερό, για ποικιλία λαχανικών και φρούτων, για δημητριακά, ιδιαίτερα αυτά που είναι ολικής άλεσης, γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλά σε λιπαρά, περιορισμό της κατανάλωσης κόκκινου κρέατος και να επιλέγουμε τα άπαχα μέρη, τα θαλασσινά και τα ψάρια,  όπως τα λιπαρά ψάρια και κατά προτίμηση τα μικρά τα οποία προτιμούμε όταν τρώμε ψάρια. Επίσης  τη συχνή κατανάλωση οσπρίων, το ελαιόλαδο ως πρώτης επιλογής, του περιορισμού στην κατανάλωση ζάχαρης, αλατιού και προϊόντων που τα περιέχουν και, φυσικά, τη σωματική μας δραστηριότητα καθημερινά, σε συνεννόηση με το γιατρό μας και τη διατήρηση φυσιολογικού και σταθερού σωματικού βάρους».