Bayer: Θα κατασκευάσει160 εκατομμύρια δόσεις εμβολίου CureVac.

0
137

Καλά νέα από το μέτωπο των εμβολίων κατά της λοίμωξης Covid-19. Η  Bayer σχεδιάζει να κατασκευάσει 160 εκατομμύρια δόσεις του εμβολίου CureVac το 2022 στη μονάδα παραγωγής στο Wuppertal. Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bayer Ελλάς και επικεφαλής του Τομέα Φαρμάκων σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία, Andreas Pοllner κατά τη διάρκεια της χθεσινής ψηφιακής εκδήλωσης  με συντονίστρια τη Διευθύντρια Επικοινωνίας της Bayer Ελλάς, Σόνια Μουσαβερέ. Σε συνεργασία με την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης και τις κυβερνήσεις η εταιρεία bayer προσέφερε “πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και ερευνητικών δεδομένων για την εύρεση και ανάπτυξη νέων αποτελεσματικών θεραπειών για το COVID-19 αναδεικνύοντας τα γρήγορα αντανακλαστικά της στην καταπολέμηση της πανδημίας” όπως είπε  ο κ. Pollner ο οποίος αναφέρθηκε και στη συμφωνία: «συνεργασίας με την CureVac για να υποστηρίξουμε την περαιτέρω ανάπτυξη, τη διάθεση και τις αντίστοιχες διαδικασίες του υποψηφίου εμβολίου CVnCoV. Η Bayer σχεδιάζει να κατασκευάσει 160 εκατομμύρια δόσεις του εμβολίου CureVac το 2022 στη μονάδα παραγωγής στο Wuppertal” όπως ανακοίνωσε.

Στην θετική πλευρά της πανδημίας με την υιοθέτηση καλών πρακτικών για την διατήρηση της υγείας και της ασφαλείας σύντομο χαιρετισμό του ο, Country Division Head του Τομέα Υγείας των Καταναλωτών στη Bayer Ελλάς,  Ανδρέας Κυριαζής.  Με στόχο την καλύτερη φροντίδα, όπως είπε,  η Bayer κυκλοφόρησε «νέα προϊόντα σε γνωστά brands όπως αυτά της Bepanthol και της Ασπιρίνης ενώ ταυτόχρονα επενδύουμε σε συνεργασία με αξιόπιστες εταιρείες στην Ελλάδα για την ανάπτυξη και παραγωγή βασικών προϊόντων». Ο κ. Κυριαζής αναφέρθηκε στη συνεργασία τους με την FAMAR που παράγει μέρος της σειράς Bepanthol.

Σχολιάζοντας τον αντίκτυπο των lockdowns στην εστίαση και στην πολύ περιορισμένη τουριστική περίοδο ο  Country Commercial Lead για τον Τομέα Επιστήμης Γεωργίας, Μανώλης Παναγιωτόπουλος επεσήμανε την στήριξη  προς ομάδες παραγωγών μέσα από συνεργασίες στην Αλυσίδα Αξίας των Τροφίμων (Food Chain Partnership), ώστε να «αυξηθεί η εμπορευσιμότητα στα προϊόντα τους και να γίνουν ανταγωνιστικότερα στις ξένες αγορές». Επίσης ο κ. Παναγιωτόπουλος ότι η Bayer βρίσκεται στο πλευρό Ελλήνων παραγωγών με το BayGAP. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που τους υποστηρίζει να πιστοποιηθούν και να συνδεθούν με την αλυσίδα αξίας τροφίμων, προσφέροντάς τους ουσιαστική εκπαίδευση, συμβουλές και υποστήριξη για πιστοποίηση.

Επίσης η εταιρία, αναπτύσσοντας εργαλεία όπως το Climate FieldView™ αλλά και τη σειρά προϊόντων Bayer Biologicals, δίνει λύσεις που ανταποκρίνονται στις προκλήσεις για βιώσιμη και ποιοτική παραγωγή, προς όφελος των παραγωγών, των συνεργατών της, της αλυσίδας αξίας των τροφίμων αλλά και των καταναλωτών.