Μπάνιο στη θάλασσα χωρίς …το δυσάρεστο φούσκωμα στο στομάχι

0
190

Το μπάνιο στη θάλασσα είναι μια απολαυστική διασκέδαση που συνδυάζει την άσκηση και την αναψυχή, που όλοι έχουμε ανάγκη, ιδιαίτερα φέτος που η πανδημία του κορωνοϊού έφερε τα πάνω κάτω στη ζωή μας. Καθώς λοιπόν επιστρέφουμε σε μια νέα κανονικότητα και οι παραλίες ξαναγεμίζουν με κόσμο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η θάλασσα θέλει προσοχή. Εκτός, λοιπόν, από τα σοβαρά θέματα όπως το ηλιακό έγκαυμα και οι τσούχτρες, ένας ακόμα παράγοντας που πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας για να περάσουμε καλά στην παραλία, είναι τα τρόφιμα που προκαλούν το …δυσάρεστο φούσκωμα!

Επειδή ουδείς θέλει να εμφανιστεί στην παραλία…πρησμένος γι΄ αυτό καλό είναι να γνωρίζετε τα τρόφιμα που προκαλούν φούσκωμα και να τα αποφεύγετε Ας δούμε παρακάτω ποιες είναι αυτά:

 Ανθρακούχα αναψυκτικά

 Τα ανθρακούχα ποτά μπορούν να προκαλέσουν διόγκωση του στομαχιού και αέρια. Αντί να επιλέξετε μια σόδα, προτιμήστε πράσινο τσάι με τζίντζερ. Το τζίντζερ, χάρη στις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του, μπορεί να σας ξεφουσκώσει.

 Αλάτι

 Περιορίστε το αλάτι και την πρόσληψη νατρίου. Όταν τρώτε τροφές πλούσιες σε νάτριο, ο οργανισμός σας συγκρατεί περισσότερο νερό, κάτι το οποίο οδηγεί σε φούσκωμα. Τρόφιμα όπως η μπανάνα, το αβοκάντο, το μάνγκο και η παπάγια μπορούν να βοηθήσουν επειδή είναι πλούσια σε κάλιο. Το κάλιο δρα ως φυσικό διουρητικό, συμβάλλοντας στην αποβολή νατρίου.

Σταυρανθή λαχανικά

 Τα φρέσκα λαχανικά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι μιας υγιεινής διατροφής, αν όμως θέλετε να αποφύγετε το πρήξιμο, καλό θα είναι να τα αποφύγετε τα σταυρανθή λαχανικά, όπως το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τη λαχανίδα και τα λαχανάκια Βρυξελλών, καθώς περιέχουν ραφινόζη, ένα σάκχαρο που δύσκολα διασπάται από το σώμα. Επίσης, είναι πλούσια σε σελλουλόζη, έναν δύσπεπτο τύπο φυτικών ινών, ειδικά όταν καταναλώνονται ωμά.

Όσπρια

 Είναι μία από τις πιο θρεπτικές κατηγορίες τροφών, όμως τείνουν να προκαλούν αέρια και φούσκωμα. Πριν την εμφάνισή σας με μαγιό ίσως θελήσετε να τα αποφύγετε.

 Αλκοόλ

 Όταν πίνετε μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, προκαλείτε αφυδάτωση στον οργανισμό σας, κάτι το οποίο έχει ως αποτέλεσμα το σώμα σας να συγκρατεί υγρά.

 Γαλακτοκομικά προϊόντα

 Η λακτόζη είναι το σάκχαρο που βρίσκεται στα γαλακτοκομικά προϊόντα και πέπτεται με δυσκολία από τον οργανισμό, ακόμη και αν δεν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη. Γι΄ αυτό είναι καλύτερο να μείνετε μακριά από το γιαούρτι, το γάλα και το τυρί, αν θέλετε επίπεδο στομάχι.