ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ: «Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία».

0
539

Σπουδαία απήχηση, μεγάλο ενδιαφέρον και ιδιαίτερα έντονη αλληλεπίδραση συνόδευσαν τη φετινή δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης γύρω από τον Σακχαρώδη Διαβήτη που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ) με τίτλο: «Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία».

Η καμπάνια της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ, προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουμε, είχε φέτος τη μορφή on-line παιχνιδιού γνώσεων μέσω ψηφιακής εφαρμογής μέσα από την οποία οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία, με απόλυτη ασφάλεια, να μάθουν παίζοντας, διασκεδάζοντας και αλληλεπιδρώντας με άλλους παίκτες.

Οι σχεδόν 1000 εγγεγραμμένοι χρήστες στην ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ, είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό το επίπεδο της γνώσης τους γύρω από τον υγιεινό τρόπο ζωής και τον Σακχαρώδη Διαβήτη, ενώ παράλληλα, η εκτεταμένη συνολική απήχηση της καμπάνιας συνέβαλλε στην ευαισθητοποίηση γύρω από τη σοβαρή αυτή χρόνια πάθηση.

Σύμμαχος στη φετινή προσπάθεια της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στάθηκε και το Ελληνικό επαγγελματικό μπάσκετ! Ο ΕΣΑΚΕ και οι 12 ΚΑΕ μέλη του συμμετείχαν ενεργά στη δράση μας, καθώς η 4η αγωνιστική της Basket League (14-15/11), ήταν αφιερωμένη στην καμπάνια ενημέρωσης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη. Έτσι, σε όλα τα γήπεδα της Basket League οι ομάδες σκόραραν… «Τρίποντα στην Υγεία» συμβάλλοντας στη διάδοση του μηνύματος.

Το «Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία» υλοποιήθηκε με την υποστήριξη χορηγών. Χρυσός Χορηγός ήταν η AstraZeneca και Αργυροί Χορηγοί η ACCU-CHEK, η ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ ΛΙΛΛΥ και η Abbott Laboratories. Στους Υποστηρικτές της ενέργειας συμπεριλαμβάνονταν η Medtronic, η Novo Nordisk, η Pfizer, η Sanofi, η Ascencia Diabetes Care και η Hemoglobe.

Η προσπάθεια της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ, όμως, δε σταματά εδώ! Τα «Τρίποντα» θα συνεχιστούν και το 2021 και θα επικεντρωθούν στην ενημέρωση και εκπαίδευση των πασχόντων από Σακχαρώδη Διαβήτη και των οικογενειών τους.